Wat gebeur – 2010

by Gerhard

2010? Wel ons is nog aan die gang en besig. Op die oomblik met al die junior swem en atletiek byeenkomste tot einde Maart. In April doen ons die Nasionale Swem kampioenskappe in Durban.

Einde April en Mei maand bied ek ‘n basies en gevorderde fotografie kursus aan. Die aanvraag is ongelooflik en ons moet reeds ‘n tweede klas aanbied vir die basiese kursus.

Met die internasionale sport en ook op provinsiale vlak vat ek dit ‘n bietjie kalmer as in 2009. Die eenvoudige rede is dat die mark vir die fotos net te beperk is in SA soos ek alreeds verduidelik het in vorige posts. Ek doen wel ‘n paar super 14 wedstryde vir  Sportzpics en Photosport in NZ in die nabye toekoms en sal dan sien wat later die jaar gebeur.

Op die trou front lyk dit baie goed en die bookings vir die res van die jaar lyk goed en tel nog steeds op.

Ons het gister Sentraal Hoërskool se Top 20 Atletiek byeenkoms gedoen en moet sê dit was ongelooflike atletiek met van die land se beste junior atlete teenwoordig.  Hier ‘n hekkie foto wat ek geneem het tydens die byeenkoms.

Gerhard

My Porfolio

